RSS

Przymusowa pauza trwa…..

26 Maj

Niestety cos sie nie polepszylo u mnie, bol plecow stawal sie z kazdym dniem coraz silniejszy. W dzien chodze jak robot, im sztywniej tym mniej boli. Najlepiej jest gdy stoje, chociaz i to nie za dlugo moze trwac. Kazdy ruch sprawia, ze czuje promieniujacy bol od odcinka ledzwiowego do kolan a nawet miednicy. Rece i nogi czesto mi dretwieja. Gdy ruszam glowa,rekoma, obracam sie, kaszle, psikam, wszystko sprawia bol. Drugi dzien po kontuzji doszlo nawet do tego ze przez pewien moment nie mialam czucia na toalecie. Zatem tydzien spokoju nie wystarczyl na odpoczynek i rehabilitacje, sadzilam, mialam wielka nadzieje ze bede mogla juz trenowac a tu zadnych zmian na lepsze😦 Wczoraj pojechalam do szpitala, za wiele mi nie pomogli. Jak nie bedzie lepiej trzeba odwiedzi ortopede. Niestety nic nie jest lepiej😦 Nic😦 Jeszcze psychicznie sie wykanczam, myslac o tym jak marnuje czas w ktorym moglabym trenowac!!! Chce trenowac!!!! Jedyne co mi zostalo to pilnowac diety, zmniejszyc liczbe przyjmowanych kalorii, w koncu teraz najwiekszy moj wysilek fizyczny to spacer do lazienki. Zmniejszylam ilosc fatburnera, zastanawiajac sie czy nie powinnam wogole go odlozyc na pozniej:/ Plus jest taki, ze nie tyje!!!! Ale ja i moja obsesja, caly czas boimy sie o utrate miesni, tyle czasu o nie walczylam, boje sie ze latwo moge je stracic :( 

Jak sie czuje?? Beznadziejnie :( 

Obrazek

 
2 komentarzy

Opublikował/a w dniu 26 Maj 2013 w Mysli wylewane

 

2 responses to “Przymusowa pauza trwa…..

  1. Możej

    29 Maj 2013 at 09:23

    Czyli nie jestem sam z moimi dolegliwościami😉 Jest to niesamowicie irytujące. Człowiek chce zmian, chce dać z siebie 200%, a wychodzą takie ułomności tego przeklętego szkieletu. Leć do lekarza raz, dwa. Może powie Ci coś mądrzejszego niż ja usłyszałem przed laty: mniej aktywności fizycznej, nie schylać się (ha ha ha)🙂 Pozdrawiam

     
    • lilalo1981

      29 Maj 2013 at 18:05

      Nie odpuszcze. Czuje, ze jeszcze chociaz jeden tydzien bez sportu i oszaleje!!!! Jak typowa baba siedze i placze:/ Tylko nie za facetem czy nowa sukienka a za treningiem!!! Mam teraz w posiadaniu pas ochronny na czesc ledzwiowa kregoslupa, jak bole znikna, zmniejsza sie, jak juz nie wytrzymam, sprobuje z nim trenowac.To okropne uczucie,marnowanej chwili, marnowanego dnia nie daje mi spokoju! Dzieki Mozej !!!!!!!!!!!!!

       

Skomentuj

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

