RSS

W5D7

23 Czer

Tak wyglada ktos po treningu, ktory byl cholernie ciezki, ale wiecie co? Zawsze z zadowoleniem i usmiechem na twarzy koncze kazdy dzien ze sportem!!!

DSCF4552

Dzis dzien odpoczynku, wg planu, bardzo zasluzony!!! Wczorajsza randka z Tapout Xt to Cardio + abs, zatem bylo bardzo ciezko, bardzo fajnie, bardzo intensywnie!!! Pod wieczor mialam zaproszenie na rosyjskie pierogi, ostatni raz jadlam takie pysznosci mhh… jakies 15 lat temu:/ wiec z ochota pobieglam je sprobowac! Oczywiscie bylo pycha, tylko w drodze powrotnej doczepily sie do mnie wyrzuty sumienia. Pierogi sa pyszne ale pieczone na glebokim tluszczu, wiec ja jak to ja, mysle juz ze zmarnowalam dzien, dla 10 minut radosci z delektowania sie smakiem! Warto ? Mhh..uznalam, ze nie i szybko wskoczylam w sportowe rzeczy i pobieglam do treningu, gdy mam ochote dodac troche ruchu do tapout xt siegam po Kenpo z P90X i tak bylo tez tym razem!! Jedno musze powiedziec, z pelnym zoladkiem cwiczy sie o wiele gorzej:/ ale dalam rade. Dzis na wadze mila niespodzianka🙂  Kolejne 400 gram mniej🙂 Przez ostatni miesiac schudlam juz 4,7kg!!!! Tak malo mi zostalo do zrzucienia!!! Meczy mnie tylko widok 27,7% tluszczu w moim organizmie:/ marzenie to 19%. Tyle dalam rade to i z tym sobie poradze!!! Jak juz uzupelnilam w temacie Suplementow, OxyElite pro bardzo pomaga mi w tej drodze. Kto by przypuszczal, ze pokochanie siebie samego jest tak latwe: JEDZ ZDROWO + TRENUJ i KOCHAJ TO CO ROBISZ!!!

MOTIV

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 23 Czerwiec 2013 w Moja droga z TAPOUT XT, Mysli wylewane

 

Tagi: , , , , , , , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

%d bloggers like this: