RSS

Dlaczego trenuje….

26 Lip

Obrazek

Wraz z biegiem czasu pewnie piorytety sie zmianiaja, czlowiek dostrzega nowe cele, nowe motywacje, stare przestaja miec znaczenie, zas niektore pozostaja.

Decyzja o rozpoczeciu nowego, aktywnego i zdrowego stylu zycia narodzila sie z kilku powodow:

1. Chcialam pozbyc sie nadprogramowych kilkogramow

2. Chcialam udowodnic lekarzowi, ze sie myli i jestem w stanie schudnac

3. Chcialam przestac byc ciagle zmeczona, ospala, wykonczona

4. Chcialam pokazac innym, ze ja potrafie

5. Chcialam zaczac zmieniac moje zycie

6. Chcialam przestac wegetowac

7. Chcialam jeszcze raz zmiescic sie do rozmiaru 36

8. Chcialam wygrac z bulimia

9. Chcialam znalezdz pasje, ktorej mi nikt nie odbierze

10. Chcialam polubic siebie sama

Obrazek

W trakcie mojego zaprzyjazniania sie ze sportem i z czystym jedzeniem, doszlo duzo nowych powodow, dla ktorych wiedzialam ze nie odpuszcze, nie spauzuje, nie poddam sie, nie przestane!!!

1. Zmiescilam sie w rozmiar 38, 36 a nawet 34

2. Mialam racje a lekarz sie mylil

3. Poczulam sile, energie, ktorej jeszcze nigdy dotad nie znalam

4. Pozbylam sie chorob, bolu, tabletek

5. Pozbylam sie ok 15% tkanki tluszczowej z mojego ciala

6. Pojawily sie zarysy figury i miesnie, o ktorych nie sadzilam ze moge wogole je miec

7. Zmiescilam sie w rzeczy, ktore od lat byly na mnie za male ( w zasadzie to teraz sa za duze)

8. Znalazlam pasje, ktora jest tylko moja i nikt mi jej nie odbierze

9. Polubilam siebie, NIE, ja pokochalam swoje cialo!!!!

10. Z kazdym treningiem staje sie silniejsza osoba, nie tylko fizycznie ale tez emocjonalnie

11. Jestem dumna i zafascynowana tym ile moj organizm potrafi zniesc

12. Rozumiem juz, ze nie istotnia jest opinia innych, teraz jest cel:” byc lepsza od siebie z dnia wczorajszego!!!” nie porownuje sie i juz nigdy nie bede do innych osob.

13. Nie wstydze sie pokazac innym ( kiedys balam sie komentarzy, spojrzen), teraz nie zwracam uwagi na innych.

14. Niedowiarki zamienili sie w zazdrosnikow i w zasadzie nie przeszkadzaja mi, sa dodatkiem dla ktorego warto jeszcze bardziej nad soba pracowac

15. Jestem pewna siebie, cenie siebie, moja ciezka praca daje mi w nagrode moja nowa siebie!!!

16. Celem przestala byc meta, celem stala sie ta podroz!!

17. Chce byc szybsza, chce byc silniejsza, chce byc sprawniejsza

18. Chce miec wyrzezbiony brzuch, rece, nogi

19. Chce zrobic wiecej niz 5 pull ups na drazku

20. Chce zrobic wiecej niz 20 push ups

21. Chce pokochac to czego nienawidzilam, chce biegac

22. Chce nagradzac moje cialo a nie traktowac jak smietnik

23. Chce pomoc innym, tak jak pomoglam sobie samej. Nikt nie podal mi pomocnej dloni, wszystko co zdobylam to tylko moja zasluga!!

23. Chce zyc!!!!!!

 Obrazek

Teraz zmienil sie moj tok myslenia i chyba to jest najwazniejszy sukces! Potrzebowalam wiele miesiecy, zeby zrozumiec ze nie chodzi o odchudzanie, nie chodzi o bycie chudym, nie chodzi o to co pokazuje waga!!!!!

Liczy sie moje sprawne cialo, moja silna psychika, liczy sie kazdy push up i kazdy pull up, liczy sie pokonywac wyzwania, ulpeszac siebie samego, licza sie marzenia, dla ktorych wstajemy z sofy i realizujemy je, licza sie dokonania. Liczy sie to, ze co kiedys bylo dla nas niemozliwe jest juz nasze!!!!

1013570_628765703809430_54145755_n

 
8 komentarzy

Opublikował/a w dniu 26 Lipiec 2013 w Mysli wylewane

 

Tagi: , , , , , ,

8 responses to “Dlaczego trenuje….

  1. Sandra

    26 Lipiec 2013 at 18:47

    Wzruszyłam się, bo czuję, że też tak chcę i też mogę… Poza tym- nie poznaje Cię. Zmieniłas się dimatralnie przez ostatnie pół roku (na plus oczywiście). mam nadzieję, że do końca roku osiągniesz kolejne cele i będziesz jeszcze silniejsza i sprawniejsza i nadal będziesz moją inspiracją i motywacją :*

     
    • lilalo1981

      27 Lipiec 2013 at 07:14

      Sandra Ty zawsze bylas moja inspiracja ze sportem, wiec wracaj!!!!!!!!!!!!!!

       
  2. Sandra

    28 Lipiec 2013 at 08:00

    Łatwo powiedzieć…:/ Ale dzięki Tobie w końcu mi sie uda!

     
    • lilalo1981

      28 Lipiec 2013 at 08:05

      Sandra ile razy Ty bylas moja inspiracja! Wiec bez gadania! Uda Ci sie, tym bardziej ze nei zaczynasz od zera, musisz po prostu wrocic na „stare tory”🙂

       
  3. fitmaniac2012

    30 Lipiec 2013 at 18:13

    Gratuluję!!! gdyby więcej ludzi myślało i robiło tak jak Ty, problem otyłości a także wiele innych chorób cywilizacyjnych w ogóle nie dotykałby gatunku ludzkiego!! Działaj dalej, sport to wspaniała przygoda, też się o tym przekonałem (dużo Twoich powodów pokrywa się z moimi) i brnę w tym dalej, bo codziennie możemy pokonywać własne granice!

    Sandra – nie wiem jak wyglądasz i jaką drogę masz przed sobą ale wiem jedno – jeżeli masz wszystko na swoim miejscu to jesteś w stanie wygrać z samą sobą, to kwestia tylko i wyłącznie Twojej psychiki! Wstajesz rano i podejmujesz walkę którą zaczynasz wygrywać i to będzie widoczne! STAY FIT!

     
  4. fitmaniac2012

    30 Lipiec 2013 at 18:13

    Przy okazji zapraszam na mój kanał na FB, niedawno otwarty:) http://www.facebook.com/fitsafe🙂

     
  5. http://misocialnetwork.com/index.php?do=/blog/107193/dermaloss-fat-reduction-patch/

    21 Sierpień 2013 at 08:11

    Yes! Finally something about lose weight safely.

     

Skomentuj

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

