RSS

10 tygodni z Tapout Xt

27 Lip

7243_10152920727965153_1130923357_n

Minelo juz 10 tygodni z Tapout Xt, mily czas zawsze szybko uplywa. Pozostaly jeszcze dwa tygodnie do konca tego wyzwania, a ja juz marze o sprawdzeniu siebie przy Tapout XT 2!!!!!!! Jakie zmieny nastapily w ciagu tych 10 tygodni???

1. Z rozmiaru 40 przeszlam na rozmiar 36 i 34

2. Stracilam 9 kg

3. Wyszczupilam nogi i ramiona

4. Zarys miesni jest widoczny nie tylko podczas treningu

5. Stracilam ok 15% tkanki tluszczowej !!!!!

Czuje sie swietnie, jestem silna, pelna energii i zmotywowana do dalszych dzialan, Roznia w kondycji jest kolosalna, pierwsze tygodnie przy treningach Tapout plakalam, pauzowalam, nie dawalam rady i przeklinalam trenera i trenujacych miliony razy!!! Jak jest po 10 tygodniach? Daje rade, cwiczenia, ktore byly dla mnie niewykonalne, jestem w stanie zrobic i co wazniejsze za kazdym razem staram sie poprawiac, mocniej uderzyc, wyzej podskoczyc, nizej zejsc przy pompkach itd. Teraz to juz nie jest walka o przetrwanie treningu, teraz jest to konkurowanie z soba z dnia wczorajszego. Kazdy kolejny trening staram sie wykonywac lepiej. Nadal sa partie ciala, na ktorych razi mnie tluszczyk, ale wiem ze teraz to juz tylko kwestia czasu🙂 Patrzac na to jaki jeszcze kilka miesiecy temu byl moj brzuch, teraz jestem dumna z tego co osiagnelam!!!!

Obrazek

 
5 komentarzy

Opublikował/a w dniu 27 Lipiec 2013 w Moja droga z TAPOUT XT

 

Tagi: , , , , , , , , ,

5 responses to “10 tygodni z Tapout Xt

  1. ULa

    27 Lipiec 2013 at 13:13

    Brawo Asiu , gratuluje kochana !!!!!

     
    • lilalo1981

      27 Lipiec 2013 at 13:46

      Dziekuje i niedlugo ja Tobie bede gratluowac!!!

       
  2. Sandra

    28 Lipiec 2013 at 07:59

    Nie mogłam uwierzyć, że to Twoje zdjecie! Mogła bym sobie na pulpicie ustawić jako inspirację ^^

     
    • lilalo1981

      28 Lipiec 2013 at 08:04

      nie zartuj az tak dobrze jeszcze nie jes!!!!!!! Poczekaj jeszcze z 6 miesiecy, az bedzie wiecej z miesni widac🙂 hi hi hi hi Dziekuje kochana!!!

       
  3. Sandra

    14 Sierpień 2013 at 13:12

    Hahah- 6 miesięcy? Pewnie już sam kaloryfer będzie. Serio super jest.

     

Skomentuj

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

