RSS

D1W1 Rip 60

05 Sier

Dzis po raz pierwszy skorzystalam z nowego zestawu cwiczen, do ktorego w wyposazeniu znajduja sie liny podwieszane. Obawa przed tym ze liny mnie zawioda i wyladuje na ziemi z kolejna kontuzja kregoslupa, jeszcze nie znikla i cos czuje ze jeszcze dlugo bede sie tego bac. Jakie pierwsze odczucia po treningu?

  1.  Trwa ponad 50 minut ++++
  2. Rozgrzewka jest bardzo dokladna, najpierw wolno rozbudzamy miesnie i stawy na koniec poprzez cardio podnosimy tetno ++++++
  3. Rozgrzewka traw dobre 15 minut ++++++
  4. Muzyka jest tak straszna, totalnie nie pasujaca do treningu, ze trzeba ja wylaczyc juz po 3 minutach grania ————-
  5. Trener za duzo gada i gada i gada ————-
  6. Trening jest zmienny, raz cwiczenie na sile na tasmie, raz cwiczenie cardio bez tasmy +++++++
  7. Pierwsza plyta jest na caly pierwszy tydzien, co troche zapewne bedzie nudzilo mnie w piatek ——–
  8. Obciazenie na tasmie regulujemy sobie poprzez pozycje stania przy niej ( dalej od niej ciezej, blizej tasmy lzej) ++++++
  9. Od razu czuc jak cwiczenia na tasmie wplywaja na miesnie, dla mnie byl to swietny wycisk na przedramienia i plecy!!! ++++
  10. W zestawie znajduja sie takze, tak znienawidzone cwiczenia jak burpees, ktorych nie da sie kochac!!! —- +++++ ( plus i minus, bo przeciez burpees sa ciezkie ale daja swietne efekty)
  11. Porzadny streching na koniec!!! Nie tak jak w przypadku Tapout XT i P90X, tu nie trwa to 3 do 5 minut, tylko ok.10 !!! ++++++
  12. Mam cicha nadzieje, ze na pozostalych plytach nie bedzie juz tego samegotrenera, nie wiem dlaczego ale bardzo mnie drazni.

Obrazek

Reasumujac trening zaskoczyl mnie pozytywnie, nie sadzilam ze bedzie taka roznorodnosc w nim oraz ze liny podwieszane moga, az tak utrudnic ( co jest pozytywne) cwiczenia🙂

Obrazek

 
4 komentarzy

Opublikował/a w dniu 5 Sierpień 2013 w RIP 60 Trening

 

Tagi: , , , , , , , ,

4 responses to “D1W1 Rip 60

  1. Sandra

    14 Sierpień 2013 at 13:10

    I liny masz w zestawie? Wygląda to na program absorbujący caaały dom😉 Przywieszałas do drzwi czy inaczej? Dużo pytań, ale jakoś zamontowanie przy drzwiach musi być dość ryzykowne😛
    No i – też mnie drażni, że w P90x nie ma na koniec porządnego cool down…

     
    • lilalo1981

      14 Sierpień 2013 at 17:18

      W zsadzie to na ten program potrzebuje tak naprawde mniej miejsca niz P90X czy Tapout XT. Liny przekladam przez drzwi wejsciowe,zakluczam drzwi i trenuje🙂 Nie jest ryzykowne takie montowanie,na poczatku sie balam teraz wierze w to ze futryna wytrzyma moj ciezar. Liny powinny byc w zestawie, ja niestety musialam kupic oddzielnie. Ten Cool down jest swietny, boli ale powinno bolec🙂

       
  2. Sandra

    14 Sierpień 2013 at 18:34

    Hmmm- ja teraz ekspandery kupilam i będe na drażek montować bo nie mam drzwi w dobrej lokacji😛 Ten trening badziej mi się już z takim profesjonalnym kojarzy. Może jak będę miała już dom (a planuję w nim MÓJ pokój do ćwiczeń – i zafascynuje mnie P90x😉 – to moze kiedyś się zdecyduję😉 Bo nad TRX już dawno myślałam…

     
    • lilalo1981

      15 Sierpień 2013 at 06:44

      Bardzo duzo jest na youtube filmow z trx, jest swietne na miesnie brzucha ale czuje tez jak wyciska moje plecy i ramiona. No nic ja licze na to, ze pomoze mi w drodze do pull ups🙂 Jak narazie daje rade tylko chin up robic i to max 5 do 10 sztuk:/ wiec slabiutko😦

       

Skomentuj

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

