RSS

Muzyka podczas treningu

14 Sier

Dla mnie jest to dosc wazny aspekt. Na codzien malo mam okazji, malo czasu na sluchanie radia czy plyt, zawsze w biegu, zawsze cos do zrobienia. Jednak trening to MOJ CZAS, TYLKO MOJ, dlatego jest wazne aby byl to czas spedzony mile i efektywnie. Dlugo szukalam motywacji do codziennych ciezkich treningow. W banalny i prosty sposob je znalazlam i kiedys napewno opisze te osoby, ktore daly mi nadzieje i kazdego dnia daja mi POWER do codziennej walki z wlasnymi slabosciami. I tutaj pojawia sie muzyka, ogladajac filmy z udzialem wspanialych sportowcow, zawsze wpada w ucho dobry rytm, swietny tekst, wszystko wspolgrajace idealnie z treningami tych osob. Dlatego zbierajac „moja workout muzyke” zaczynalam od podbierania muzyki od moich motywacji. Teraz gdy trenuje „widze” moich idoli sportowych i dodaje mi to mocy do dokonczenia kazdego treningu i do dania z siebie wiecej niz dnia poprzedniego!!!

1. Noisia  Tommy`s Theme

2. Rob Bailey   Try`n Hold me back

3. 300 Violin Orchestra Jorge Quintero

4. I can`t stop  Flux Pavilion

5. Set fire to Everybody Adele

6. Not afraid Eminem

7. Rob Beiley Hungry

8. Rob Beiley Hold Strong

9. Rob Beiley Never Settle

10. Clint Mansell & Kronos  Quartet Requiem for a dream remix

11. Rob Beiley   Work Hustle Kill   ( lost soul mix swietny remix polecam!!!!!!!! )

12. In the zone   NBA 2k12

Oczywiscie utworow jest wiecej, jednak te tutaj sa dla mnie najwazniejsze, przy nich nie zwalniam, przy nich przyspieszam !!!!!

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 14 sierpnia 2013 w Mysli wylewane

 

Tagi: , , , , , ,

Dodaj komentarz

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Just do your best and forget the rest !!!!!

vegelina

free from