RSS

Konsekwentnie podarzac obrana droga !!!!

16 Sier

Czy tylko ja tak mam, ze zawsze chce wiecej? Zawsze efekty sa za male, za wolne, za dlugo na nie czekam! Oczywiscie doceniam to co mam, ciesze sie z tego co porzucilam za soba, ale marzenia w raz ze zdobywaniem tych malych sukcesow, te marzenia rosna !!!! Wiem jak  bylo, nie zapomne o tym i nie chce zapomniec niech „stara Ja” przypomina mi ze warto walczyc o „nowa ja”! Jednak  gdy pojawiaja sie zastoje, bez wzgledu na waga, na dlugosc oczekiwania, na efekty, sprawiaja, ze sie wsciekam, ze zaczynam widziec nadal te „stara ja” w lustrze, ze marzenia sie oddalaja ode mnie…… Dzis kolejny dzien zastoju, to juz chyba miesiac, jak waga pokazuje te same cyfyr. Wiem wiem wiem…. miesnie rosna ale ta tkanka tluszczowa mnie zniecheca! Chce miec juz wyrzezbione plecy!!! Wiem jestem jak dziecko : JA CHCE!!!!! JA CHCE I JUZ!!!!

Zeby docenic to co mam teraz, przypomniec to co bylo jeszcze nie tak dawno i zeby przede wszystkim dalej podarzac wyznaczona droga:

pleccy 1.13-8.13

Obrazek

Moje marzenia oczywiscie sa wygorowane, ale kto takich nie ma🙂 Moje marzenie to :

Obrazek

Czyli jeszcze dlugie, dlugie, dlugie lata przede mna, moze to i dobrze, mam co robic, o co walczyc. Poki mamy marzenia staramy sie je realizowac!

 
2 komentarzy

Opublikował/a w dniu 16 Sierpień 2013 w Mysli wylewane

 

Tagi: , , , ,

2 responses to “Konsekwentnie podarzac obrana droga !!!!

  1. alkatraz24

    26 Sierpień 2013 at 20:57

    Ojej! W porównaniu do mojej metamorfozy Twoja jest duuuuuuuużo większa!🙂

     
    • lilalo1981

      10 Wrzesień 2013 at 12:02

      Dziekuje bardzo, ale jeszcze dluga droga przede mna, pozdrawiam😉

       

Skomentuj

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

