RSS
Obrazek

Tapout XT 2

02 Lu

Tapout XT 2

Juz tracilam nadzieje, na to ze uda mi sie zdobyc ten program. Ponad pol roku polowalam na te plyty. Bylam tak zdesperowana, ze nawet producenci sie nade mna zlitowali i jako jedna z kilku osob moglam testowac miesieczny strumien Tapout XT 2 online. Oczywiscie, ze mi sie podobal, co zamiast uspokoic mnie, jeszcze bardziej rozgrzalo moje ” ja chce to miec!!!”

Dlaczego Tapout Xt:
– moj trening nie powinien byc krotszy niz 45minut
– moj trening musi byc szybki, intensywny z przerwami max. 20 sekundowymi
– jest polaczenie treninngu HIIT ( nadal nie rozumiem dlaczego w Polsce musi sie to nazywac interwaly:/ ) razem z treningiem na rozbudowe masy miesniowej
-wiekszosc cwiczen pochodzi z treningow Tapout + trenuja prawdziwi zawodnicy
– pierwsza czesc Tapout XT byla intensywniejsza od P90X i bardziej uksztaltowala moja sylwetke
– dziewczyna, ktora znam, znajduje sie na tych nagraniach
– przez ostatnie miesiace wszystkim milosnikom takowych treningow zadawalam jedno i to samo pytanie: ktory trening jest najciezszy z mozliwych dostepnych: odpowiedz zawsze byla ta sama- Tapout XT2🙂 nawet milosnicy Insanity przyznali, ze z tym szlo im ciezej
Przegladajac plyty juz wiem, ze bedzie bardzo ciezko i nie jeden raz bede plakac z bolu, ale chyba to mnie najbardziej kreci! Pozostalo tylko zakonczyc te treningi, ktore obecnie robie oraz dokupic brakujacy sprzet, czyli : rekawice Tapout z obciazeniem + pilka lekarska z uchwytami. Czas tez na wymiane maty, bo obecna rozsypuje sie juz😉

A co Mike Karpenko na to, ze zaczynam Tapout Xt 2:

Tapout XT 2

 
15 komentarzy

Opublikował/a w dniu 2 Luty 2014 w Mysli wylewane, TAPOUT XT 2

 

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , ,

15 responses to “Tapout XT 2

  1. jacekes

    2 Luty 2014 at 12:02

    masz sławnych znajomych🙂

     
    • lilalo1981

      2 Luty 2014 at 12:56

      nie no do pani Siwiec czy pani Dody to im bardzo daleko, ale ciesze sie ze sa, ze zawsze mam do kogo skierowac pytanie, watpliwosci no i przede wszystkim sa moja motywacja🙂

       
  2. Lukasz S

    10 Luty 2014 at 16:58

    Hej, ja skonczylem wlasnie Insanity, robie Weidera, wracam do dawnej formy a teraz czekam na Tapout Xt z allegro.

    Powiedz mi skad dokupujesz brakujace elementy? Widze, ze trzeba miec skakanke ( spoko), te rekawice i pilke lekarska. Resistance Band mam w zestawie, ale nie moge ustalic co to jest.

     
    • lilalo1981

      11 Luty 2014 at 06:59

      Lukasz nawet nie wiesz jak milo widziec, ze ktos sie zabiera za Tapout, w Pl niestety jest malo znany a szkoda. Jezeli zestaw, ktory kupiles to Tapout XT pierwsza czesc, to nie potrzebna jest ani skakanka ani pilka lekarska. Bedzie potrzebny Resistance Band czyli expander. tasma, w zasadzie to dwie tasmy, jeden expander jest z raczkami i sluzy trenowaniu miesni ramion i plecow, druga, mala tasma potrzebna jest przy treningu na miesnie nog i pupy. jedyne co bys ogl dokupic to rekawice z obciazeniem, niestety najlepsze rekawice to wlasnie te z tapout (zapinane w dwoch miejscach z przejsciem na kciuk), kazde inne ktore mialam, szybko sie psuja lub po prostu spadaja przy boksowaniu z reki ( bez wzgledu czy to kobieca czy meska reka), poki co znalazlam jeden odpowiednik takich rekawic:http://www.ebay.de/itm/251165997680?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Skakanka, rekawice, Resistance Bands oraz pilka lekarska z uchwytami: ten sprzet potrzebny jest przy TAPOUT XT 2. Ja dokupuje taki sprzet gownie poprzez amazon i ebay. Nadal szukam pilki z uchwytami w rozsadnej cenie.

       
      • Lukasz S

        11 Luty 2014 at 08:42

        Witaj!
        Super, ze tak szybko odpisalas🙂 Tutaj link do zestawu jaki kupilem. Idzie chyba z Antarktydy, ale fakt bylo napisane 22 dni robocze…
        tapout-xt-extreme-deluxe-edition-box-set-15xdvd-i3939079026.html
        A sam program rowniez zakupilas przez amazona/ebaya? No ja niestety/ stety wrocilem do Polski z Anglii wiec juz tak fajnie z Amazonem nie mam😉

        Rozumiem, ze w Polsce, w zadnych sklepach tez nie ma, bo szukalas? a jeszcze pewnie koszt przeslania pilki jest ogromny.

        Nie da sie zastapic inna? Wiem, ze to zawsze ingerencja w trening, ale ciezko inaczej.

         
      • lilalo1981

        11 Luty 2014 at 09:48

        Z tego co widze to jest to pierwszy program, jest swietny. Wg mnie trudniejszy od P90X czy Insanity, dla mnie to polaczenie HIIT ( cardio) z rozbudowa miesni. Na poczatku bedzie Cie wkurzac moze tak jak mnie, to ze Mike czesto sie myli, to ze przerw prawie nie ma, to ze wszystko robia mega szybko a ja zawsze nie nadarzam, ale efekty sa swietnie. Dla mnie treningi z beachbbody byly na spalanie a Tapout jest na rozbudowe i ksztaltowanie sylwetki. Masz jakas stronke gdzie bedziesz mowil o efektach o tym jak Ci sie podoba??? Chetnie bede podpatrywac Twoja przygode z Tapout XT🙂 Ja kupilam Tapout przez ebay. O dziwo przesylke z USA dostalam w przeciagu tygodnia. W Polsce nie wiem jak ze sprzetem, Mieszkam w Niemczech. Pilke medyczna nie ma problemu z zakupem, tylko kwestia ceny mi nie odpowiada, ok 40 euro najtansza. Rekawice te co podalam Link, to z tych dobrych najtansze. Skanke mam z TKmaxx zwykla slikonowa, ale Lukasz ostrzegam co do Expanderow, to normalne ze beda Tobie pekac. Czy oryginalne czy tez kupione w sklepie, na necie. Kazde pekaja po pewnym czasie, Jednak, ja przycinam i zakladam na raczke, tak wykorzystuje expander na ile sie da.

         
      • Lukasz S

        11 Luty 2014 at 09:54

        🙂
        Rozumiem, ze XT2 jest ciezsze niz 1?
        W jakim sensie sie czesto myli? Zle pokazuje cwiczenia? Shaun T nigdy sie nie mylil🙂
        przerwy akurat dobrze, po pewnym czasie jak zlapie rytm przerwy nie beda mi potrzebne (oby!)
        spalic jeszcze troche musze, ale kazde cardio tez tez spala wiec spoko🙂 pozatym jak czytalem wlasnie opinie ze trudniejsze od Insanity to mnioe to przekonalo. Insanity tez jest nuzace po pewnym czasie a ludzie mowili ze Tapout nie wiec kolejny plus. Czy ta wersja ktora mam to 90 dniowa? Hmm, czyli przez 1 miesiac poza tym expanderem nie bede potrzebowal dodatkowego sprzetu?
        Poszukam czy w Polsce sa w jakis sklepach te pilki lekarskie z uchwytem, zobaczymy.

        Jak mi polecisz jakas stronke to zrobie konto i bede staral sie na biezaco aktualizowac progres🙂

         
      • lilalo1981

        11 Luty 2014 at 10:28

        na tej samej zasadzie ja szukalam kolejnych programow, zawsze musi byc trudniejszy od poprzedniego, niestety Tapout XT 2 to najtrudniejszy program co mnie matrwi bo co potem🙂 No ale mam nadzieje ze Mike stworzy kolejny🙂 Wlansnie, kwestia Karpenko, on jest bardzo dobrym trenerem, tylko czesto gubi sie w tym co mowi, kilka razy powie cos glupiego i nie wiesz jak tu cwiczyc i smiac sie z niego, kilka razy mylil sie z czasem, on jz chce konczyc a tu jeszcze trzeba cwiczyc🙂 Tak wariat, ale pozytywnie. Poza tym to kolejny powod dla ktorego wole Tapout od produktow Beachbody, Mike jest otwarty na ludzi, napiszerz dzis do niego, wiesz ze dostaniesz odpowiedz, Na Instagram, na Twitter czy na FB, bedzie on sledzil twoja przygode ze sportem, komentowal, doradzal. Mike co jakis czas daje nam zadania, Challenge, ostatnio byl 30 dniowy Challenge z seria cwiczen na kazdy dzien, swietny pomysl. To naprawde nie jak w przypadku Tony Horton, chodzaca reklama swojego produktu, Mike to naprawde fajny wesoly, zwykly czlowiek🙂 Tapout XT, jest treningiem na 3 miesiace. W Tapouut XT 1 , ktora zdaje mi sie ze ty masz ( link nie dziala) przez cale 3 miesiace jedyny sprzet to expander +tasma na nogi + mata. Nic wiecej i uwiez mi to naprawde wystarczy🙂 Expander sa rozne rodzaje, od najlzejszych do wersji czarnych przy ktorych naprawde czuc mocne zakwasy🙂 ja ostatnio dokupilam sobie w LIDL czarny expander. Tak, Tapout xt 2 jest ciezsze od pierwszej czesci, narazie przejzalam plyty i jestem przerazona, moi znajomi z grupy TAPOUT juz sie ciesza i smieja, ze bede przechodzic tortury, ale jak popatrze na to jak oni wygladaja po tych torturach to mam to gdzies, ze beda sie smiac z moich zdjec „zaraz po treningu”. Zapraszam do grupy Tapout XT na FB, tam masz okazje porozmawiac z osobami, ktore przeszly wszystkie te treningi i ktore braly udzial w nagraniu. Moim faworytem bylo Muay Thai i Plyo ( ktore sie nienawidzi i kocha zarazem) z Tapout XT 1🙂 Swietne sa tez koncowe Killer Moves🙂 z duma po miesiacu udalo mi sie kazdy zrobic do konca🙂 Trzymam Kciuki i daj znac jak bedziesz po pierwszym treningu!!!!!!!
        ps. zapomnialam dodac, dla zwiekszenia efektow zalecane sa rekawice z obciazeniem, szczegolnie przy muay thai i plyo, tak samo w Pierwszej czesci Tapout jak i w drugiej.

         
  3. Lukasz S

    25 Luty 2014 at 17:38

    Witaj,

    ja juz wariuje. Mialo byc najpozniej do 22.02 dojscie Tapouta a tu dalej nie ma… Tak jest jak czlowiek chce kupic a nie sciagac z neta…( Ty rozumiem kupilas?)

    a co do rekawic znalazlem takie, co uwazasz? Sa everlasty na allegro, ale maja 2x.0.45 a to mniej o cale 5 gramow na reke!

    http://allegro.pl/nowe-rekawice-nike-z-obciazeniem-0-5kg-silownia-m-i3982937366.html

    Jeszcze raz wkleje linka z allegro nie wiem czemu nie dzialalal odnosnie wersji Tapouta🙂

    http://allegro.pl/tapout-xt-extreme-deluxe-edition-box-set-15xdvd-i3869847152.html

     
    • lilalo1981

      26 Luty 2014 at 08:55

      Hi! No cos dlugo czekasz, mam nadzieje ze lada dzien dostaniesz! wiem jak to jest jak chce sie juz zaczac a tu jakies opoznienia sie pojawiaja. Powiem tak, ten trening jest na tyle obciazajacy, ze spokojnie 0.45 odczujesz podczas treningu. Ja moj obecny Tapout xt 2 kupilam na ebau.com z USA. wow!! teraz juz wiem czemu nei kupuje nigdy z allegor, czas realizacji do 22 dni!!! wow!!! to ja z USA z ebay czekalam 7 dni na paczke z tapout!! Nie ma do paczki numeru sledzacego? Napisz do nich co jest grane. Wiesz ja jestem na drugim tygodniu z Tapout XT2 i musze powiedziec ze to jest horror. Niestety przekonalam sie, ze moja kondycja wcale nie jest taka dobra, ze moje miesnie wcale nie sa takkie silne i ze Mike Karpenko to wariat, masochista, zabojca. Kazdy trening czuje ze mnie zabija a nie ja go. No coz licze na to ze po miesiacu bedzie lepiej.Postaram sie dzis opisac, jakie cwiczenia znajduja sie w Tapout 2. ale nikt nie moze zalowac ze bierze sie za Tapout !🙂 ps. rekawice wydaje mi sie ze beda dobre bo maja dwa zapiecia, na nadgarstku i na dloni, co jest wazne bo gdy rekawice maja zapiecie tylko na nadgarstku podczas boksowania szybko zaczynaja sie obluzowywac i spadac.

       
      • Lukasz S

        26 Luty 2014 at 12:01

        Super! No wlasnie szlak mnie trafia, bo chce w tym roku przeciez maraton I Cale szczescie ze wypada on w niedziele jednak Nie zdaze calego programu z powodu opoznien przed maratonem… Bedzie jeszcze trudniej, ale to I lepiej. Wiekszy hart ducha I silna wola😉

        Robisz je rano czy wieczorem? Ja insanity robilem roznie prEwaznie popoludniu I to chyba tak samo, bo rano basen a pozniej praca do 18.30.. Troche to niweluje potencjalne luki czasu.

        Kupilas juz ta pilke lekarska z uchwytem?

         
  4. Lukasz S

    14 Marzec 2014 at 15:20

    NARESZCZIE!

    po pierwszy dniu.
    Powiem tak zdecydowanie mniejsze przerwy niz w Insanity, gorzej to jest tlumaczone, KILLER MOVE niszczy, musialem zatrzymac zrobic i puscic, nie bylo szans zrobic od razu Grindera( ten blondyn to jakis aktor cos mi sie kojarzy co go robil)

    i czekam na dzis 2 dzien.

    Narazie ogolnie Insanity > Tapout Xt mam nadzieje ze bedzie lepiej

    Pozdrawiam !:)

     
    • lilalo1981

      14 Marzec 2014 at 15:42

      oo dostales wreszcie!!! ja po pierwszym miesiacu moglam dopiero szczerze, dobrze i w odpowiednim tempie zrobic Grindera! Pauzy sa zdecydowanie krotsze ale o to chodzi ( w tapoutx xt 2 jest jeszcze mniej pauz), jezeli chciales cos na poziomie Insanity to Tapout to to nie jest, predzej P90X, Wiesz jak mam byc szczera ja pierwsze dwa miesiace narzekalam na Tapout, bo za ciezko, bo za szybko, bo chaotycznie, bo nie nadarzam. Ale wiem ze nic nie daje takich efektow jak Tapout. Tak wiec sprobuj wytrwac, nie bedziesz alowac. Ja jestem na 4 tygodniu z Tapout XT2. no i powiem tyle MASAKRA!! Nie daje rady, jest cholernie ciezko. Powiedziano mi, ze minimum 2 razy musisz zrobic TAPOUT 1 zeby zabrac sie za Tapout 2, ja uwazam ze minimum 4 razy przejsc przez pierwszy program. Naprawde cwiczenia sa hardcore, tempo jest mega, dlugosc treningu, ahhh teraz sie ciesze jak widze ze trening trwa TYLKO 68 minut🙂 duzo mam po prawie 90 minut przy czym moze z 3 przerwy po 20 sekund przez caly trening:/ no ale nie narzekam, wiedzialam ze bedzie ciezko, kocham taki masochizm🙂 Mike Karpenko jest dobrym trenerem, ale masz racje jego opisy cwiczen sa chaotycznie tlumaczone, najlepiej jest zawsze podgladac jak cwicza i z czasem znajdziesz swoj rytm. Zmierzyles cm zanim zaczoles trening? naprawde warto, mi w bicepsie duzo uroslo,moj maz poszerzyl biceps i plecy, a no i brzuch mu sie elegancko uksztaltowal. Teraz tez trenuje Tapout XT 2 i tak samo jak ja przeszedl programy beach body i tapout xt 1. Pozdrawiam i kibicuje!!!!

       
  5. Trening Street Workout

    14 Kwiecień 2014 at 07:50

    Walczyłaś, walczyłaś i wywalczyłaś.
    Muszę przetestować ten: Tapout XT

     
    • lilalo1981

      20 Kwiecień 2014 at 06:47

      Szczerze polecam, jak dotad to najintensywniejszy i dajacy najwiecej satysfakcji domowy trening jaki udalo mi sie poznac. Szczegolnie lubiany przez Panow.

       

Skomentuj

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

