RSS

2013/2014

19 Maj

2013/2014

Pierwszego stycznia 2013 roku moj plan zakladal pozbyc sie nadwagi i udowodnic sobie a przede wszystkim mojemu doktorowi, ze pomimo jego stanowczego” Pani nigdy tego nie zmieni” uda mi sie. Bylam swiadoma tego, jak ciezka to bedzie praca, nikt nie stal po mojej stronie, nikt nie dawal mi nadzieji. Najlepiej pogodzic sie z tym co sie ma, z tym kim sie jest, z diagnoza i cieszyc sie na tyle na ile jest to mozliwe. Jestem typem, do ktorego nigdy nie mowi sie ” nigdy”, wiec zapewne „gorzka prawda” przekazana mi od pana doktora podzialala na mnie jak plachta na byka😛 Rok, wszystko to trwalo rok, byly wzloty i upadki ( szczegolnie okres jesienny) bylo naprawde ciezko i nie jeden raz plakalam, nie z bolu, tylko z desperacji. Dlaczego ja musze wiecej, bardziej, mocniej sie starac niz inni!?? W zasadzie po dzis dzien sie z tym nie pogodzilam.
Co poza wygladem zmienilo sie we mnie a z czego jestem dumna, to milosc do sportu! Nawet gdy sa gorsze dni, nawet gdy nie idzie mi jak powinno, nawet gdy nie widac efektow, nigdy, ani razu nie pomyslalam, zeby przestac.
Efekt do jakiego doszlam, to ciezka praca nad swoja psychika.
Obecnie jestem na 7 tygodniu z treningiem Tapout XT2, bez watpienia jest to najcieszy trening z jakim mialam do czynienia, ale trzeba przyznac ze przez to jest jeszcze przyjemniej🙂 Tapout xt 2 jest treningiem na 7 dni w tygodniu ( zdarzaja sie rest days) dodatkowo jogging ( 1 do 3 razy na tydzien) + wioslarz oraz laweczka ( 1 do 3 razy na tydzien).
Za kilka tygodni czeka mnie porownanie „przed” oraz „po” Tapout XT2, jakkolwiek by nie bylo, wiem ze nie koncze z Tapout, jest to cudowny trening! Sadze, ze kolejnym bedzie wersja „hybryd” z Tapout XT 1🙂
W kazdym badz razie, chcialabym pokazac, ze aby zmienic siebie nie trzeba biegac na silownie, na fitnessy, nie trzeba wydawac wiele pieniedzy, tak naprawde nasz fitness jest tam gdzie my jestesmy, kazda zapracowana pani jesli naprawde pragnie zmian, jest w stanie osiagnac to do czego darzy.
MY FIGHT MATTERS !!!!

Tapout XT

 
8 komentarzy

Opublikował/a w dniu 19 Maj 2014 w Mysli wylewane

 

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

8 responses to “2013/2014

  1. vannzaws

    19 Maj 2014 at 15:41

    woow, jestem pod wrażeniem, serio jest efekt, gratuluję (i zazdroszczę)😀
    http://forkstosounds.wordpress.com/

     
    • lilalo1981

      19 Maj 2014 at 21:01

      dziekuje, to dopiero czesc drogi ale kazdy kolejny krok staje sie przyjemniejszy🙂

       
  2. fitmaniac2012

    22 Maj 2014 at 15:09

    Super!!! Różnica jest kolosalna!! Podziwiam Cię!:) Pracuj dalej:)

     
    • lilalo1981

      24 Maj 2014 at 21:37

      dziekuje🙂 oczywiscie, ze dalej🙂 przestawac juz nie mam zamiaru🙂

       
  3. leelanep90x

    13 Wrzesień 2014 at 08:36

    Hej!🙂 I jak tam? Skończyłaś już ten trening. Nie mogę się doczekać efektów.🙂

     
  4. Amazonka

    28 Marzec 2015 at 00:13

    A w jak mozna zamowic plyte tapout.? Z mila checia tez bym sprobowala😉

     
    • lilalo1981

      31 Marzec 2015 at 12:33

      widzialam ze na polskim Allegro kiedys byla, na polskim allegro takze trafilam raz na sprzedawce co mial P90X gdy zapytalam odpowiedzial ze bez problemu moze tez zamowic mi Tapouut XT. ja kupilam na niemieckim ebay.de byc moze sa tez opcje do sciagniecia

       
      • Amazonka

        31 Marzec 2015 at 15:57

        Wolalabym zestaw na plytach z expanderem itd. ale nie moge ani na ebay’u niemieckim ani na zadnym innym dokonczyc zamowienia. caly czas pokazuje sie wiadomosc o zlym numerze telefonu i adresie.😦

         

Skomentuj

 
Vegan Mission

Dedykacja dla ciała, ducha i umysłu

Kobieta biega

kobieca strona biegania

chcesiepolubic

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

jem życie

z pasją, z głową, zdrowo!

leelanep90x

P90X the way of life!

moja przemiana

jak skutecznie pozbyć się tłuszczu, zbudować piękne i umięśnione ciało, zdrowo się odżywiać i miewać lepiej każdego dnia :)

jestesmyfajni.pl w nowej, lepszej formie

Sex, drugs i węglowodany - jestesmyfajni.pl

Spalacz kalorii

Nie myśl, tylko działaj!

Fit and Safe

Fit and Safe - fitness and personal safety tips.

Just do your best and forget the rest !!!!!

malywielkiswiatewla

my Beachbody adventure

